کد خبر: ۱۶۳۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۷ - ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
 مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان فارس در گفتگو با شیرازه مطرح کرد:

 حضور پرشور دانش‌آموزان نمایشگر قبح و وقاحت اسرائیل

 مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان فارس در رابطه‌ با حمله تروریستی اخیر به کنسولگری ایران در سوریه گفت: حضور پرشور دانش‌آموزان و فرهنگیان در روز قدس، نمایشگر قبح و وقاحت و ناپسندیده بودن این عمل خبیثانه اسرائیل است.

فرشید قاسمی مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان فارس در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، گفت: فرهنگیان سلحشور و فهیم استان فارس با همراهی دانش‌آموزان به‌صورت خودجوش راهپیمایی روز قدس شرکت کردند.

 وی افزود: سیل عظیم دانش‌آموزان و فرهنگیان نشانگر حمایت و طرف‌دار جمهوری اسلامی ایران از مردم مظلوم غزه است همچنین مردم غیور ایران همواره طرف‌دار حق علیه باطل هستند.

 قاسمی با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس یک حرکت جهانی است، تصریح کرد: راهپیمایی روز قدس یک حرکتی است که تمام آزادی‌ خواهان جهان بر علیه رژیم اشغالگری که آزادی را محصور کرده است در حرکت هستند و مردم نشان می‌دهند که همواره با ملت مظلوم فلسطین هستند.

 مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان فارس در رابطه‌ با حمله تروریستی اخیر به کنسولگری ایران در سوریه، تصریح کرد: حضور پرشور دانش‌آموزان و فرهنگیان در روز قدس، نمایشگر قبح و وقاحت و ناپسندیده بودن این عمل خبیثانه اسرائیل است.

 این مقام مسئول اضافه کرد: تلاش داریم که در مدارس، آموزش درس انسان‌دوستی، معرفت الهی دهیم و امیدواریم تک‌،تک آنها در مسیر قدس شریف حاضر به هرگونه جان‌فشانی باشند.

 انتهای خبر/۲۲۴۲۲۴

نظرات بینندگان